رییس اداره استاندارد بروجرد:
رییس اداره استاندارد بروجرد گفت: در راستای نظارت بر واحدهای مشمول مقررات اجباری استاندارد یک واحد تولیدی بلوک پلی استایرن در این شهرستان شناسایی و پلمب شد.
کد خبر: ۹۸۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶ 25 July 2021

به گزارش تابناک لرستان، عنایت شرفی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای نظارت بر واحدهای تولیدی مشمول مقررات استاندارد اجباری به ویژه در حوزه مصالح ساختمانی این واحد تولیدی متخلف بدون اخذ پروانه استاندارد اقدام به تولید فرآورده بلوک پلی استایرن نموده بود که شناسایی شد.

وی اظهار داشت: این واحد تولیدی پس از دادن اخطارهای لازم در خصوص رفع نواقص و عدم دریافت پروانه استاندارد اجباری، به دلیل بی توجهی به تذکرات کارشناسان و تولید محصول بدون اخذ پروانه استاندارد پلمب شد.

رییس اداره استاندارد بروجرد بیان کرد: فرآورده و بلوک‌های و صفحات ساخته شده از دانه های پلی استایرن منبسط شده بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۱۱۱۰۸ مشمول مقررات استاندارد اجباری است.
شرفی اضافه کرد: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالاها و ارایه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار